Fliid Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Er på utkikk etter sider med ett stort sortement av "tuning" deler til M10, kvassere veiv, råder, stempler, kvassere kam og lignende. Vurderer å bygge om M10 motoren jeg har stående en smule. Dbilas har ordentlig weeber innsug men har tittet noe på Koed å syntes dere utvalg er litt spett.. Noen som holder på med M10 selv eller noen med noe bredere erfaring innenfor M10 enn hva jeg har som kan komme med noen sider eller synspunkter? Synspunkter som "Bygg heller på en M20" trenger jeg ikke da M10 er en helt spesiell motor spør du meg.
Bimmerlars Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Hvor vass skal du ha den? Hva er budsjettet? VAC motorsport har skikkelig vasse kamaksler, de har ventilfjærer til det og mye annet spennende, som ferdige justerbare kamdrev osv. Ireland Engineering har vippearmer som tåler høyt turtall og vippearmslåser. De har også grenrør bla. Mye godis å få kjøpt til M10 motoren!
Fliid Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Den skal være så vass som mulig uten turbo. Men mulig å bruke . Penger vokser ikke på trær, men er ett "prosjekt" over lengere tid, så pengene skal det nok gå greit med da denne ikke har noe " tisdspress " på å komme nedi noen av E30'ne. Mest lyst til å kjøre gasser på denne motoren da dette er tross alt en klassiker Skal skjekke side tipsene Var dette jeg var på jakt etter, en med hjerte for M10
Bimmerlars Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Da synes jeg du skal gå for to doble med trompetene rett ut i friluft!
Fliid Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 Da synes jeg du skal gå for to doble med trompetene rett ut i friluft! Er tilsvarende Dbilas har http://www.dbilas.de/img/dbilas_DVA.jpg Det er rått innsug til M10! ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå