Gå til innhold

På jakt etter nettside med bredt utvalg av M10 deler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter sider med ett stort sortement av "tuning" deler til M10, kvassere veiv, råder, stempler, kvassere kam og lignende. Vurderer å bygge om M10 motoren jeg har stående en smule.

Dbilas har ordentlig weeber innsug men har tittet noe på Koed å syntes dere utvalg er litt spett.. Noen som holder på med M10 selv eller noen med noe bredere erfaring innenfor M10 enn hva jeg har som kan komme med noen sider eller synspunkter?

Synspunkter som "Bygg heller på en M20" trenger jeg ikke da M10 er en helt spesiell motor spør du meg. :)

Skrevet

Hvor vass skal du ha den? Hva er budsjettet?

VAC motorsport har skikkelig vasse kamaksler, de har ventilfjærer til det og mye annet spennende, som ferdige justerbare kamdrev osv.

Ireland Engineering har vippearmer som tåler høyt turtall og vippearmslåser. De har også grenrør bla.

Mye godis å få kjøpt til M10 motoren!

Skrevet

Den skal være så vass som mulig uten turbo. Men mulig å bruke . Penger vokser ikke på trær, men er ett "prosjekt" over lengere tid, så pengene skal det nok gå greit med da denne ikke har noe " tisdspress " på å komme nedi noen av E30'ne.

Mest lyst til å kjøre gasser på denne motoren da dette er tross alt en klassiker

Skal skjekke side tipsene ;) Var dette jeg var på jakt etter, en med hjerte for M10 :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...