pettmon Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 hei er det noen som har montert xenon sett i facelift lykter hella . har kjøpt xenon sett her på bimmers . h7 , men da jeg skal montere disse er det ikke akkurat plug and play . noen erfaringer ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 ingen som har noen erfaringer ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 ingen peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 hei er det noen som har montert xenon sett i facelift lykter hella . har kjøpt xenon sett her på bimmers . h7 , men da jeg skal montere disse er det ikke akkurat plug and play . noen erfaringer ?? Hei! Jeg har montert prefacelift bmw xenon i facelift lampene i min e39.Dette er enkelt hvis man har en adapterring for å få festet pæra.Har dreid og frest slik adapter som gjør at det er bare plugg and play.De fungerer perfekt på min bil.Og det ble mye biligere en å kjøpe ny xenon sett. lykke til med montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå