christian.no Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Diverse deler for salg: m20b25 Dører til 2 dørs/ uten speil/listverk Radiator Nesten ny Fjørbein m/lager Dempere framlys div listverk luftmengdemålere Ledningsnett Har sikkert mere som ligger og slenger.. skal sjekke litt mere info og bilde kommer..
Nystad Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 trenger muligens passasjerdør, listen som er på døra, og listen bak døra. skal gi beskjed så fort jeg vet hva jeg trenger
christian.no Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Du har vel ikke bakfanger? bakfangeren er solgt
christian.no Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 SteffenM2 : LMM til 325? pris? Ja til 325.. har 2 stk. pris: gi bud Sveddi : Har du frontfanger?og eventuelt pris? Frontfanger er en kromma som er lakka svart.. skal sjekke tilstanden på denne.. Pris : bud.no E30cab.... : fjørbein til 325? Fjørbein til 325.. et nytt lager.. uten abs sensor hull tror jeg.. med dempere.. Pris : bud Nystad : trenger muligens passasjerdør, listen som er på døra, og listen bak døra. skal gi beskjed så fort jeg vet hva jeg trenger ok.. Døra har jeg hvertfall.. skal sjekke om listene fortsatt er der..
christian.no Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 4 stk ats 7x15 ET 38 1 stk Azev 7 1/2 x 16 ET 20 polert ytterkant dash 2 stk fjørbein m /lager Radiator Har og en 325ix som jeg kanskje kunne tenkt meg og bytte i en snekke:) hvis noen har noe på lur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå