E36Erlend Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Hei, Har akkurat kjøpt meg en 89 mod e30 316i. Den skal bygges om til 6`er, og da lurer jeg på hva som er forskjellen på senkestt til 4`er kontra 6`er? Er det bare at de til 6`er tåler høyere vekt? Mvh, Erlend
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 6 syl setta er laget for større vekt. Setter du på 6 syl sett på en med firer så blir den ikke like lav som lovet av produsent. Det vil heler ikke "sette" seg ordentlig etter min oppfatning.. Er vell en forskjell på fjærbeina og vil jeg tro.. e30 har ivartfall 2 størrelser på fjærbeina.. 51 og 46 om jeg ikke husker riv ruskende galt....
E36Erlend Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 6 syl setta er laget for større vekt. Setter du på 6 syl sett på en med firer så blir den ikke like lav som lovet av produsent. Det vil heler ikke "sette" seg ordentlig etter min oppfatning.. Er vell en forskjell på fjærbeina og vil jeg tro.. e30 har ivartfall 2 størrelser på fjærbeina.. 51 og 46 om jeg ikke husker riv ruskende galt.... Var det jeg trodde også.. Har målt fjærbeina på min, og de er 51mm..
Fliid Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Da husk å bestill for 51mm. Skal du mer enn 40mm ned så anbefales å bytte fjærbein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå