Ruud Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Hei, kjøpte meg mtech fanger fra gsbildeler.. Da jeg dreiv å monterte såg jeg at under listene på den nye fangeren ikke hadde de festene til de fire festene som er under listen. På den originale så er det vel enten hard plastikk, eller noe metall der den fangeren skal festes. Håper dette ikke var helt på jordet. Ikke så flink til å forklare.. Enten er det noe jeg ikke har sett men er det noen som har festet en slik en? det er det vel helt sikkert Må jeg kjøpe noe ekstra? takker mye for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 trur jeg skjønte hva du mente du, på den nye fangeren har du ikke den platen bak? den platen kan du demontere fra den gamle fangeren din og sette over på den nye håper det er dette du mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Har du kjøpt M-tech fanger fra BMW eller Rieger plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Takk:) ja, det var original bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 denne delen her du mener da? nummer 8? http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 hmm, den linken ga meg bare tilgang til der de spør hva slags bil jeg har.. hva heter produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Vis gjerne bilder, for jeg er usikker på hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå