Betakaroten Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Selger en 4 dørs 320. Km stand 230 000km. Nye støtdempere fram, ny eksos. Gode sommerdekk. Årsavgift betalt (blå klistremerker står på) Motoren gikk da min bror lånte bilen i helga, jeg vet egentlig ikke hva som er galt men jeg går utifra at motoren er helt ødelagt ut i fra symptomene jeg fikk over telefonen. Selges for 1500kr. Kan bli en veldig god bruksbil hvis du setter i en ny motor. Selges pga at jeg ikke har tid til å skifte motor selv. Kommer ikke til å være på nett denne uka så send sms eller ring 911 54 386 Bilen står i Steinkjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 bilder er alltid en slager? ligger ann med rust osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Har ikke mulighet til å ta bilder da bilen står i steinkjer og jeg er i trondheim.. Har rust i alle 4 skjermene da det har vært hjulbuelister der. En og annen bulk på bilen men ellers er den helt grei. Farge på bilen er blå metallic. Det er ikke bilen som er i profilbildet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Hva var symptomene? Trenger "kjerringbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Da han prøvde å "tjuvstarte" motoren kom det klunkelyder fra motoren. Startmotoren går rundt uten at motor følger med. Tempmåleren sto på rødt da han stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 ohhhh... hørtes vondt ut ja!!! Når tempmålern nærmer seg rødt bør man jo stenge av Men jeg skal høre med fruen, så tar jeg kontakt om hun er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 har du bilen fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Er min kompis som hadde bilen, og den er fraktet på skraphandlern i steinkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg