Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har nettopp fått slengt på komplett anlegg fra simons, et av de nyere som er rustfri. Må si at jeg merka at turtallet gikk litt lettere opp og ned. Men når det kommer til lyden er jeg en smule skuffet, når man gir bånn gass og kommer rundt 3000 rpm er det fin sportslig lyd, men når den går på tomgang eller kommer noe særlig opp i turtall høres jo bare motorn. Det er jo selvfølgelig blitt dypere og mye bedre lyd enn med org. Vil jeg merke noe særlig endring om jeg setter på K/N filter tror dere? Vil gjerne få den sinte lyden som mange bmw-er har på høyere turtall.

Vil også si til alle dere som går å tror at simons ruster bort: Det er feil, det er bare de gamle anleggene som gjør det :P

Og til dere som ikke gidder lese under bildet mitt, det er en E30 320i (86mod).

Skrevet

Simons er ikke akkurat kjent for en fet lyd i eksosanleggene sine... Du må nok bytte til ei anna bakpotte skal du ha den "sinte" lyden. Ei DTM potte f.eks. eller Scorpion. For å nevne et par

Skrevet

å bytte til DTM potte vil nok virke ja, funka for meg. simmons ovale og vanlige har eg aldri hørt med noe serlig lyd. å bytte til åpent luft filter er oppskrytt når det gjelder lyd. men greit og ha :)

Skrevet

fliid skrev

Kutt ut midtre potte, Denne demper lyden utrolig mye. Blir rå lyd uten den og kun med bakre potte

å kutte ut katten er ikke noe serlig smart. ja den demper lyd, co2 utslipp og mange hester men e ikke vært å bli sendt til biltilsynet av snuten pga noe som bare er rent støy. håper ikke bmw glade menesker gjør slikt. eg hadde blitt litt flau hadde eg sett noe sånt.

Skrevet

eg har fått intrykk av at simons er dyre. har ikke gjort noe grundig research på det, eg betalte i fjord 4.500 kr for kun en bakpotte til en 316 e36. på bilextra.

Skrevet

eg har fått intrykk av at simons er dyre. har ikke gjort noe grundig research på det, eg betalte i fjord 4.500 kr for kun en bakpotte til en 316 e36. på bilextra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...