Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er mye jobb å skifte bremseskjold bak på en e 36 med skivebremser? Grunnen til at det må skiftes er at festet til ene "pinne/fjær" festet til bremseskoene er røket. Må drivakselen presses av? Eller finnes det en "lur" måte å få det på?

Skrevet

må vell av med navet for å bytte d, men har faktisk sett på verksted at di har delt dem (ikke saget dem i 2, men kappet dem på en side å bøyd dem irundt) tærsjer du ut navet å setter d inn igjenn regner jeg med du må bytte hjullager etter kort tid...

Skrevet

Bestillte nytt på Bmw i dag, de sa ingenting om at det var to deler. På gs bildeler så det og helt ut. Ringte en kamerat som er bilmekaniker på Toyota i ski, og han var litt usikker hvordan det var på bmw. Men han og foreslo og klippe i det nye, men er litt skeptisk på å begynne på dette hjemme i garasjen nå... Får se litt hvordan det nye ser ut i når jeg henter det i morgen, litt skeptisk med å ta av nav osv..

Skrevet

Hvis det ikke er delt i to , ville jeg være forsiktig med å gjøre det. Tenk om det "glipper" litt for deg , og tenk på skramlelyden som du kommer til å irritere deg blå over.....

Men jeg mener på å ha sett at de nye er delt slik at du bare trer det over..

Skrevet

Er de nye delt, slik at jeg bare kan tre de over, er ingenting bedre enn det :D Det vil jo vise seg i morgen, er de hele, monterer jeg sammen og bestiller time på verksted :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...