Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jo kjekk ut den der. Min regel er at når det ser pent ut utvendig så er det viktig å være like kresen på det som er "under" det pene.

Blir litt sånn derre som med flott sminka damer. Når du ser de om morran så er det ikke helt det samme liksom.....

Grei pris. Sikkert like mye som oppussinga kosta.

Sjekk det tekniske.Ser det bra ut så må jo dette være et bra kjøp...

Skrevet

Etter som jeg har forstått er denne bilen bevart som en baby ;P Får sett den på søndag så da vil det jo vise seg om det er verdt pengene..

Nå har jeg ikke mye peiling på 520, er det mye feil? Noe spes jeg burde se etter?

Skrevet

Du vil med en gang se om denne er bevart som en baby andre steder enn utvendig. Ta en NAF test. Enkleste måten å få en 100% nøytral uttalelse. Da får du komp.test og en ok vurdering av ev.lekasjer der veske er påfylt.

Tommelfinger regel er at ting skiftes etterhvert som det går i stykker. Da er det vedlikeholt. Foringer både foran og bak er viktige ting å vurdere. Dette er dyre fornøyelser.

Skrevet

Så ut som en fin bil det! Men som nevnt før, pass på ulyder i understellet. Det kan bli dyrt. Foringer og bærearmer er ikke det billigste man får kjøpt, men du verden så god bil det blir å kjøre når det er i orden :wink:

God motor som starter i all slags vær.

Lykke til med kjøpet :)

Skrevet

Er bare disse voldsomme vingene jeg ikke kan hverken utstå eller forstå.. Bilene blir jo mye cleanere og frekke uten disse voldsomme plastbitene jo... Bare min mening da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...