feedon Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 noen som har noen gode ideer på hvordan jeg kan få gode radio signaler inn i e30`en uten og ha den stygge høye antenna bakpå skjermen. (har nå en liten stygg antenne der og det funker dårlig)
Fliid Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Kjøp deg Dab radio og ha den i frontruta.. Mitt eneste forslag.. Ellers får man vell FM antenner til å klistre i frontruta også.. Slik antenne fungerer ypperlig på E30
feedon Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Kjøp deg Dab radio og ha den i frontruta.. Mitt eneste forslag.. Ellers får man vell FM antenner til å klistre i frontruta også.. Slik antenne fungerer ypperlig på E30 koster ikke dab radio no vanvittig a? har hat en fm antenne i ruta føpr den funka hvertfall dårlig.. finnes sikkert de som er bedre også
Fliid Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Dab radio er ikke svine dyrt, men er ikke noe å investere i heler da det ikke lenger er avgjort å satse på Dab siden dette tydeligvis er blitt avlegs. Men du får gode FM antenner som er til å klistre i ruta. Så lenge den ikke er stempla f.eks Biltema så burde det vell gå greit Ellers må jeg neten forslå å ha den gode gamle antenna bak Bare bytt til en elektrisk en så slipper du å ha den rett te værs hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå