Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen gode ideer på hvordan jeg kan få gode radio signaler inn i e30`en uten og ha den stygge høye antenna bakpå skjermen. (har nå en liten stygg antenne der og det funker dårlig)

Skrevet

Kjøp deg Dab radio og ha den i frontruta.. :P Mitt eneste forslag.. Ellers får man vell FM antenner til å klistre i frontruta også.. Slik antenne fungerer ypperlig på E30 :)

Skrevet
Kjøp deg Dab radio og ha den i frontruta.. :P Mitt eneste forslag.. Ellers får man vell FM antenner til å klistre i frontruta også.. Slik antenne fungerer ypperlig på E30 :)

koster ikke dab radio no vanvittig a? har hat en fm antenne i ruta føpr den funka hvertfall dårlig.. finnes sikkert de som er bedre også :P

Skrevet

Dab radio er ikke svine dyrt, men er ikke noe å investere i heler da det ikke lenger er avgjort å satse på Dab siden dette tydeligvis er blitt avlegs. Men du får gode FM antenner som er til å klistre i ruta. :) Så lenge den ikke er stempla f.eks Biltema så burde det vell gå greit :) Ellers må jeg neten forslå å ha den gode gamle antenna bak :) Bare bytt til en elektrisk en så slipper du å ha den rett te værs hele tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...