Gå til innhold

87mod E30 M3 selges. SOLGT.

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Selges da vi har handlet oss nytt hus, så er jeg interessert i en litt mer brukervennlig bil..

Bilder og info finnes HER og HER

Alt som ikke har med annonnsen å gjøre, finnes det en tulletråd for.

Og det er mye deler som har blitt skiftet den senere tid av tidligere eier og meg. Jeg har kun kjørt den 94mil siden jeg handlet den. (Blant annet bremser, nye felger/dekk (som da har rullet under 90mil), nytt ratt/girkule, alt av carbon er nytt på den, akkurat skiftet olje på motor (pennzoil GT performance plus), nytt luftfilter, nytt stabstag, nye baklamper, nye blinklys, nye lykter foran, nytt supersprint eksosanlegg (uten kat), byttet kjedestrammer til den fra 3.2 m3 og sikkert mer som jeg ikke husker i farten)

SOLGT.

Pris kan diskuteres ved raskhandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen ser ikke helt slik ut i virkeligheten. Den er litt mer grønnaktig. Meget fin ihvertfall.

Får håpe noen er villig til å overta den, da jeg absolutt skulle blitt kvitt denne.

Så som skrevet over, er åpen for bud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mboy:

Skulle helst ha byttet i en E39, E60, E46 eller noe i den duren da jeg skal ha litt større bil som jeg kan bruke til vanlig.. Er det 3,0L eller 3,2L du har a? Bilder og litt info på mail StianGud@bbnett.no .. Skal vurdere det.

turn-in:

Det er ikke originallakk, men den har blitt skikkelig lakkert, det er denne fargen overalt på bilen, selv bak hanskerom. Den har pr daks dato gått i underkant av 83000km.. Du får komme å se på den. Bedre å se den live inn på bilder.. Mange synes den har mye finere lakk i virkeligheten.

Og det er mye deler som har blitt skiftet den senere tid av tidligere eier og meg. Jeg har kun kjørt den 94mil siden jeg handlet den. (Blant annet bremser, nye felger/dekk (som da har rullet under 90mil), nytt ratt/girkule, alt av carbon er nytt på den, akkurat skiftet olje på motor (pennzoil GT performance plus), nytt luftfilter, nytt stabstag, nye baklamper, nye blinklys, nye lykter foran, nytt supersprint eksosanlegg (uten kat), byttet kjedestrammer til den fra 3.2 m3 og sikkert mer som jeg ikke husker i farten)

Den kan som sagt selges litt billigere ved evt en rask handel da jeg absolutt skulle hatt en litt mer praktisk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 3.0L med noen overaskelser i. hehe

Tror det ikke en noe bil for deg uansett. Du kan jo se på den når vi har de "onsdagstreffene" våre.

Tror ikke det er av interesse nei, men kan jo alltids se på den i morra eller noe. Tror jeg kommer innom en tur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...