umek Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Noen som vet om dette er "plug and play" eller om jeg må dra kabler opp til motor enheten? Evt vet om sensorene til apen/lukket osv sensorer sitter i motor mekanismen, eller i skinnene?
Fliid Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Du må nok trekke kabler. Vaieren som går utenfor takluke kassa er vell heller ikke lik på elektrisk \ mekanisk. Men innmaten trenger du ikke gjøre noe med vil jeg tro.. Dette er kun tipping utifra hvordan det er på E30.
umek Skrevet August 30, 2007 Forfatter Skrevet August 30, 2007 Det er et sant "#¤%/"¤% å holde på å sveive på de lukene. Pluss at den der sveiva er ikke BMW sin beste patent
Hyggmaister Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Stemmer det! Noen som har gjort dette? Kan være intresant om det lar seg gjøre
oystein1988 Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Tror det bare er å sette motor på der hvor sveive "tannhjulet" er nå, på en måte. Tror ikke det er noe forksjell i skinnene og selve dra mekanismen, det ligger jo en spiral langs hele siden som blir sveivet rundt, men nå skal bli motorisert. Dra på skroten å let etter en gammel bmw med el takluke der, eller set etter et sett på www.ebay.com
umek Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 Har funnet komplett motorisert mekanisme, men ville visst om det passet først
Fliid Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Har funnet komplett motorisert mekanisme, men ville visst om det passet først Kjøp det, kan være som det blir sagt at vaierene er klin like.. Støter du på humper så får du ta det når det kommer
kabeldeigen Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Jeg bygde om til el.takluke etter at det manuelle tok kvelden, jeg skiftet hele kassetten, da sveive mekanismen ødelagte noen tenner på tannhjulet og vairene. Jeg brukte denne karen... Soltakmontasje 55 24 37 01 Hør med han, kanskje han kan hjelpe deg med spørsmål du trenger svar på. Han har peiling med det han driver med.
kabeldeigen Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Jeg bygde om til el.takluke etter at det manuelle tok kvelden, jeg skiftet hele kassetten, da sveive mekanismen ødelagte noen tenner på tannhjulet og vairene. Jeg brukte denne karen... http://www.opplysningen1881.no/Katalog/ ... 017964277/ Hør med han, kanskje han kan hjelpe deg med spørsmål du trenger svar på. Han har peiling med det han driver med.
umek Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 Takker for svar, får gi han et ring i morgen eller over helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå