oyvin Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Lurte på om noen som har el seter i sin e39 vært snill og sjekka hva nummeret på kontakten som kommer opp av gulvet og går inn i setet er.. ? Mulig det ikke er samme på comfortstoler, sportstoler det er snakk om her. Den er iallefall gul. Driver å bygger om.
hillmar Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Har akkurat samme spm! Kan iallefal si at det er samme kontakt for sport og komfor stoler! Du kan jo følge med i tråden min også...
bjalle Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Det går ikke strøm til elseter i den kontakten,du må legge en egen 12v med 30amp sikring til setet og jorde minus i kontakten ett sted i gulvet,eller i selve understellet på setet,går fint å koble seg inn på kabelen til lommelykt i hanskerom,kontakten som kommer opp fra gulvet er kun til airbag,beltestrammer,evnt varmesete.Passer kontakten i stolen så er det kun strøm du mangler så fungerer det 100%.Passer ikke kontakten må du avmontere fra det gamle setet og flytte alt over.Det går greit da alt bare sitter med plaststrips.
hillmar Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 JO, hvis du har el stoler fra førav ligger strømen til disse også i den kontakten... Har du ikke elseter fraførav så tipper jag at kontakten er lik men at det ikke ligger klart strøm til sete i den... Har du nr eller bjalle?
oyvin Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 har funnet ut hvordan jeg skal koble det, har kobla strømmen inn på setet provisorisk med strømtyver og kabelsko inn på setet nå. Men jeg lurer på hva kontakta heter.... Det du må koble opp er Varmeseter, strøm til justering og beltestrammer på førerside, og ei sensormatte i tillegg på passasjerside.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå