Zaphod Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Har hatt problemer i lengre tid med at bmw'n drar til venstre når jeg bremser. Problemet begynte i fjor høst når det ble kaldere. Fikk derfor bytta bremseveska på verksted for og se om det hjalp og det gjorde det en liten stund før problemet var tilbake igjen. Når jeg sjekket bremsene så jeg at både klossene og skivene var utslitt så jeg bytta det på begge sidene, men det hjalp ikke (ikke at jeg egentlig forventa det heller). Prøvde så og lufte bremsene selv og da kom det nesten ikke noe bremseveske ut av kaliptern på høyre side. Trodde det var problemet å bytta den men det hjalp fremdeles ikke. Prøvde så og skru av gummislangen som går mellom kaliptern og selve bremserøret og prøvde og trykke inn bremspedalen men det kommer omtrent ikke noe bremseveske i det hele tatt. Hva kan være problemet???? begynner og bli rimelig frustrert nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Kan kanskje vere noe rusk i bremserøra, eller at hovedsylinderen er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå