D.Toft Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 som topic ønskes en slik en.. den er vel merket med 21 på siden? den som er under beholderen for bremseveske, der som alle rørene kommer inn. helst i bergen.. fikk fatt i fra en org 325. takk til e.30.turbo i nord. og takk til alle som gadd å skrive på pm med meg..
D.Toft Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 kikka: hehe, skulle kjøpt den om fruen ga meg lån til å bruke 2lapper på en slik.. Steffen: er den som bremserørene går inn på, den forran forsterkeren..
bmwhans Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 har en jeg også. men har du abs eller ikke? tror det går to rør inn på den uten abs og tre inn på den med.
D.Toft Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 uten abs... 2 rør inn? min er 3 u7, H+V framme og 1 til bak. 2 hull i topp fra bremseveske beholderen..
bmwhans Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 det er lissom på siden. 3 rør der bremseslangene går ut. + 2 på toppen der beholderen er. har du 2 eller 3 hull til bremseslanger. har du ikke abs så har du vel bare 2 da? på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå