kazynor Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 skal sende bilen ut av landet for å få tatt rust i kanaler og omlakkering. har planer om å montere litt " tuning", noen ideer? bilen er helt original, bare senka. det er en -91 mod 320. jeg tenker i retning av ny eksos for å få bedre grommlyd, sideskjørter, nye speil, baklykter osv..
kazynor Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 hehe er temmelig newbis med dette med styling...legger inn et par bilder av åssen bilen er nå, så kan dere guruer gruble litt...
kazynor Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 ser temmelig bra ut nå som den er, men kan altids bli bedre...noen som kan foreslå en råere farge og? og dekk skal det tunes, skal det tunes
-Anders- Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 tror faktisk jeg hadde beholdt den fargen der. sjelden farge å se på e36. gnaske pen igrunn. Få på noen sinte kantfelger så er du i mål. Litt m.plast går jo an også.
Tubez Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 øyelokk er nr 1 man setter på, bytt til m3 front med en gt leppe og m3 speil og bakrutespoiler, lexus baklys, infinity hekk eller noe, felgan må byttes!! ser ut som du har hviteblinklys, men orange pærer bytt til hvite pærer som blinke orange
efjeldse Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 hehe, spør du om hva du skal gjøre får du som regel mange svar som inneholder "m3" ;P Ikke at det er noe galt i det da Jeg ville styrt langt unna lexuslykter og sånne ting, bilen ser jo veldig bra ut som den er. Litt større felger hjelper nok på, og bytt fra orange til hvitt her og der evt litt mørkere glass i div lykter, tror det hadde gjort seg bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå