Reedline Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 har en m10 318i som skal snart ut. men foreløbig er den grei å ha for å kjøre til jobb og sånn... greia er at la merke til at den bzz lyden som kommer fra bensin-pumpa når man vrir på tenninga før starting. men nå så går den lyden i et sånn bzzzzzzzzzzzz hele tida når jeg har kun på tenning for å høre på anlegget.. så spørsmålet er hva faen kan det væe er det det elektriske eller hjernen eller selve pumpa som har gått til helvette... bilen sviver også litt rart den rister litt og eksosen er rar og lukter bensin... jeg er fortvilet.. kan noen hjelpe???
Rotty Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 sjekk at det er kontakt på alle koblingene på starter og at releet klikker.
Jesse Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 vet vartfall at på e36 så er det forann ved sikringsboksen, husker ikke hvordan det var med e30.. kan nok være noe med relè ja, høres sånnn ut
Reedline Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 spørsmålet er da hvor er den relen?? og hva står det på den? farge? navn? visste ikke at det var en rele til bensin pumpa jeg
325ixturbo Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 d står to releer ved lmm v støtdempertårnet relleet styres av hjernen sjekk relleet først.
Aroid Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Kordan har du koblet ledningen som er at med hjernen dem 3 ledningene? farge på farge ja? også så må du ha en pluss ledning som går fra bensin pumpa relet til plussen på batteriet. Vist du tar og se under relet så midt i så er det en stekk og der skal plussen inn. vist ikke plussen er der så går pumpa heile tiden og fyller motoren med bensin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå