Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett Borbet A felger liggendes, skulle egentlig ha disse på en Pontiac. Men det er til BMW og har stått på en E34 8,5x17" ET12

Den ene felgen har vært litt skadd, men er proff sveiset, men ikke fullt så proff slipt ned. (jeg som slipte) Men ser helt grei ut da. Den hadde kun en liten sprekk.

Står uten dekk, og ligger på Nærbø i Rogaland fylke.

Burde funlke fin fint som økonomiske sommerfelger eller bøsne vinter felger :)

Pris = BUD. Eller bytte i ett eller annet :)

Skrevet

Se om jeg får ordnet bilder i løpet av helga. Minste pris har jeg ikke bestemt meg for, får heller se hva markedet synns de er verdt, i bunn og grunn så er det dere som bestemmer prisen. Men kan nok ikke selge de under en høvding ihvertfall.

Så da er det bare å by, bilder kommer.

Har alle senter koppene og orginale skruer og spesial nøkkel til disse.

Mye mulig at jeg kan ordne gratis frakt til oslo området. (har noen kompiser som kjører laste bil)

Skrevet
Se om jeg får ordnet bilder i løpet av helga. Minste pris har jeg ikke bestemt meg for, får heller se hva markedet synns de er verdt, i bunn og grunn så er det dere som bestemmer prisen. Men kan nok ikke selge de under en høvding ihvertfall.

Så da er det bare å by, bilder kommer.

Har alle senter koppene og orginale skruer og spesial nøkkel til disse.

Mye mulig at jeg kan ordne gratis frakt til oslo området. (har noen kompiser som kjører laste bil)

Reiser til Ålgård i morgen, så frakt er ikke nødvendig ;)

De er ikke noe skeive eller noe sånn regner jeg med?

Hvor er den ene sveisa hen?

Skrevet

Den er sveisa helt ute med kanten. (på ytter siden av felgen) Så fet er litt farge forskjel kan du si på den gammle maskinerte kanten og der som den er sliptl.

Jeg synns ikke det er noe som synes veldig bra. Vil du komme å titte så gi meg et pling en times tid i forveien. (92030267)

Hadde egentlig tenkt å la annonsen ligge litt for å se hva jeg kunne få for dem, men skitt la gå. Får jeg en tusing for dem så ryker de :)

Skrevet
Den er sveisa helt ute med kanten. (på ytter siden av felgen) Så fet er litt farge forskjel kan du si på den gammle maskinerte kanten og der som den er sliptl.

Jeg synns ikke det er noe som synes veldig bra. Vil du komme å titte så gi meg et pling en times tid i forveien. (92030267)

Hadde egentlig tenkt å la annonsen ligge litt for å se hva jeg kunne få for dem, men skitt la gå. Får jeg en tusing for dem så ryker de :)

Er det mulig å polere det opp så det ser greit ut, eller må jeg lakke hele greia hvit?

Har en idè om at hvite felger vil se greit ut på E28n.

Sålenge felgene ikke er skeive er jeg iallefall _veldig_ interessert. Kan ringe deg når jeg kommer fram til Ålgård, hvis det ikke blir for sent. Er klar for å se på felger på Mandag uansett.

Skrevet

Tror ikke de skal være skeive, men må jo ha de i en avbalanserings maskin for å få 100% riktig svar på det da.

Er klar for mandag jeg og om det blir for seint idag.

Skrevet

Sålenge det ikke syns at de er skeive så går det vel bra.

Ble litt sein i går med å reise, kom nettop inn dørene her nå. Ringer litt utpå dagen i dag.

Skrevet

Det er helt iorden :)

Fint om du kunne kommet i 7tiden eller senere, er litt opptatt tidligere på dagen ser du.

Men spørst om du ser denne mld før du ringer da, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...