theo Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Har 2003 mod E46 med original BMW business CD og tenkte jeg skulle prøve å få til en ekstra inngang for en mp3-spiller til å ha i hanskerommet. Derfor fulgte jeg en tråd i dette forum og fikk importert et sett fra england (http://www.nexxia.co.uk/iPod_MP3_Adaptors/bmw.htm) CTVBMX002. Denne funket slik den skulle og ga god lyd med en Creative mp3spiller, ingen forskjell fra CD som jeg kunne høre. Eneste problemet jeg opplevde var at selve koblingen tok litt plass i et ellers relativt trangt dashboard, et problem jeg ikke stresset for mye med å løse (grunnen kommer under). Problemet mitt er at jeg har kommunikasjonspakken med integrert mobiltelefon, og denne går tilsynelatende inn i eneste frie porten bakpå cd-spilleren. Så nå sitter jeg her med valget om enten integrert mobil, eller en ekstra ingang for mp3. Valget mitt har falt på mobiltelefonen. Derfor har jeg en pakke med Connect2-koblinger til overs hvis noen er interessert. Pakken kostet 50 pund pluss 260 kr i toll. Vi blir enig om en pris. Prøvde settet på en kompis av meg sin E39, dette passet tilkoblingsmessig, men han hadde "reverse" modellen av anlegget og hadde derfor ikke muligheten til å skifte input. For de av dere som har E39, vær sikker på at dere har en "mode"-knapp frempå anlegget (business-utgaven) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Hvor mye skal du ha for den da? Kunne tenkt meg en slik, fordi jeg bruker ikke telefonen min i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theo Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Den kostet meg 50 pund pluss 260kr i toll, så med litt i tap tenkte jeg å selge den for 600 pluss porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uttis Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Den passer ikke til ipod eller? og heller ikke til e46 2000 mod. sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theo Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Den passer vel til ipod så lenge denne har vanlig minijack utgang. Grunnen til at det gjerne er egne slike sett for ipod er visst at disse kan fjernstyres, dvs at man kan kontrollere ipoden via rattet (slik jeg har forstått det), samt at ipoden lades samtidig. Dette settet gir kun en ekstra inngang, og spillelistene må kontrolleres via mp3-spiller, evt ipod. Om du kan bruke den på 2000 E46 er jeg ikke sikker på. For å være helt sikker må du nok skru ut anlegget og se på baksiden, sammenlign med bildet som ligger på nexxia sine sider. Pass også på at du har "mode" knapp på fremsiden av anlegget (Professional) slik at du kan velge hvilket input du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theo Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå