Infinity Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 selger du felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Å NEI jeg gidder ikke å selge deler fra den, ei heller ratt og girkule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 så flott da.. at biler bare blir yngre ved åra RF75048 reg 11/9-87 synes folk bør holde seg til det som er fakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Sto det det? Dæven. Det er jo ikke mulig, for det er facelift.. Da må jeg ta en telefon til han jeg kjøpte den av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Du hadde rett ja! Hadde ikke engang kikket i vognkortet, og han jeg kjøpte den hadde annonsert den som 90 mod. Bare beklage! Da er det altså 87 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 det var meg du kjøpte den av.. jeg sa det var facelift.. og den kom i 87/9 tar jeg ikke feil.. og den har ALDRI vert annonsert fra min side. du kom på døra og spurte om jeg skulle selge den ps: bytta bærebrufestet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Der tar du nok feil, jeg kjøpte den nok av han som var på døra di;) For den sto(står?) annonsert på finn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 da ere han luringen som kjøpte den av deg da som har lurt deg.. sjekk venstre bakre bærebrufeste om det er sveiset.. det var røket tvert av etter eb dylt fra en buss når bilen stod parkert. desuten var festene til venstre førerdør trykket inn så døra sprikte litt fra karosseriet i øvre bakkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg