Gå til innhold

Nullstille varsellys for bremsebelegg

Steffus
 Share

Anbefalte innlegg

gjelder det samme med lys? Har en E39 98 mod. hos meg lyser det at jeg mangler et lys bak, men alle lysene fungerer. er dette kanskje en feil med sensoren(eller hva enn det er), eller kanskje bare dårlig kontakt? drit irriterende er det ihvertfall!

byttet bremser i går kveld, og da orket jeg ikke og begynne med og mont. den nye føleren. må jeg skru av noen deksler og greier for og komme til?

så at kabelen gikk inn i hjulbuen, men gadd ikke og styre noe mer for og finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjelder det samme med lys? Har en E39 98 mod. hos meg lyser det at jeg mangler et lys bak, men alle lysene fungerer. er dette kanskje en feil med sensoren(eller hva enn det er), eller kanskje bare dårlig kontakt? drit irriterende er det ihvertfall!

byttet bremser i går kveld, og da orket jeg ikke og begynne med og mont. den nye føleren. må jeg skru av noen deksler og greier for og komme til?

så at kabelen gikk inn i hjulbuen, men gadd ikke og styre noe mer for og finne ut av det.

koble vekk minuskabelen på batteriet i 30 minutter så nullstiller du feilvarsel på lys,slukker det ikke så har du en feil.Mener du slitasjevarsler så plugges føleren inn i en plastplugg som sitter godt synlig på innerskjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket bremselyset i bakvinduet?? da vil lysvarsleren indikere som om ett av baklysene er defekt.

Du kommer til kontakten uten og skru løs noe men du må benne plastkjermen litt ut for og få ned kontakten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for bra svar! da skal jeg prøve og koble av batteriet 30 min. :)

jeg så at kabelen til føleren var så lang i forhold til det som var synelig, så jeg trodde jeg måtte av med dekselet i hjulbuen. men da slipper jeg heldigvis og gjøre det!

hater og gjøre ting jeg ikke kan! så dette forumet er rett og slett genialt! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...