Steffus Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Må varsellyset for bremsebelegg nullstilles etter bytte av bremser? Har byttet bremser foran og bak inkl. varslere. Bilen er en 2001 E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 hvist d lyser enda så har du jort nåkka feil! lyset skal slokkes etter du har bytta slitasjevarsler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Må varsellyset for bremsebelegg nullstilles etter bytte av bremser?Har byttet bremser foran og bak inkl. varslere. Bilen er en 2001 E46 Jeg gjorde det samme, og måtte kjøre 2 mil før lyset slukket av seg selv, vel å merke på en e36 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 mener dette slukkes etter visst antall ganger med tenning på/av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 tenning på i 30 sekunder for å nullstille,slå av tenning og start så skal den være ok,lyser det fortsatt må du sjekke slitasjevarsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffus Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Takk for raskt svar Riktig med 30 sek! Mvh Steffus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snø_sokk Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 gjelder det samme med lys? Har en E39 98 mod. hos meg lyser det at jeg mangler et lys bak, men alle lysene fungerer. er dette kanskje en feil med sensoren(eller hva enn det er), eller kanskje bare dårlig kontakt? drit irriterende er det ihvertfall! byttet bremser i går kveld, og da orket jeg ikke og begynne med og mont. den nye føleren. må jeg skru av noen deksler og greier for og komme til? så at kabelen gikk inn i hjulbuen, men gadd ikke og styre noe mer for og finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 gjelder det samme med lys? Har en E39 98 mod. hos meg lyser det at jeg mangler et lys bak, men alle lysene fungerer. er dette kanskje en feil med sensoren(eller hva enn det er), eller kanskje bare dårlig kontakt? drit irriterende er det ihvertfall!byttet bremser i går kveld, og da orket jeg ikke og begynne med og mont. den nye føleren. må jeg skru av noen deksler og greier for og komme til? så at kabelen gikk inn i hjulbuen, men gadd ikke og styre noe mer for og finne ut av det. koble vekk minuskabelen på batteriet i 30 minutter så nullstiller du feilvarsel på lys,slukker det ikke så har du en feil.Mener du slitasjevarsler så plugges føleren inn i en plastplugg som sitter godt synlig på innerskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 gjelder det samme med lys? Har en E39 98 mod. hos meg lyser det at jeg mangler et lys bak, men alle lysene fungerer. er dette kanskje en feil med sensoren(eller hva enn det er), eller kanskje bare dårlig kontakt? drit irriterende er det ihvertfall!byttet bremser i går kveld, og da orket jeg ikke og begynne med og mont. den nye føleren. må jeg skru av noen deksler og greier for og komme til? så at kabelen gikk inn i hjulbuen, men gadd ikke og styre noe mer for og finne ut av det. Har du sjekket bremselyset i bakvinduet?? da vil lysvarsleren indikere som om ett av baklysene er defekt. Du kommer til kontakten uten og skru løs noe men du må benne plastkjermen litt ut for og få ned kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snø_sokk Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 takk for bra svar! da skal jeg prøve og koble av batteriet 30 min. jeg så at kabelen til føleren var så lang i forhold til det som var synelig, så jeg trodde jeg måtte av med dekselet i hjulbuen. men da slipper jeg heldigvis og gjøre det! hater og gjøre ting jeg ikke kan! så dette forumet er rett og slett genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå