JSDesign Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Kjøpte den av en kamerat og jeg har lakkert og fiksa div på den før. Her er litt specs om bilen: Felger:Brock b1 Framme 8,5x17 Bak 10x17 Dekk: Framme 215.40-r17 Bak 245.35.r17 Senk:60-60 fjærer med supersprint sports dempere Bilen er behandlet veldig bra ..og er ikke noe rust og se. det er satt på en dtm potte for og få fram sekserlyden litt tydligere fiin lyd Skjermene er valset hos AUTOMOTE TUNING. Jeg har selv sparkelt og lakkert skjermene, en kamerat av meg som hadde den før meg.. kom gjerne med noen komentarer Her kommer noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Den var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Så ut som en veldig pen e30, veldig bra. Legg gjerne ut flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSDesign Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 takker for det ..flere bilder skal bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Så meget pen ut Brock B1 blir aldri feil på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSDesign Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 noen som vet åssen man tar ut baksetene i den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSDesign Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 her er et bilde til ..ble ganske tøft synes jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 gratulerer med fin e30 tøfft med brock b1 i den dim. ang. baksete så er vel sitteputa bare å røske opp og ta ut, og da kommer du til noen små skruer eller muttere som holder bakseteryggen. en på hver side. og da er det bare å dra bakseteryggen opp og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSDesign Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 takk...da prøver jeg d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 pen og clean e30:) slik jeg liker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå