Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nu ikke så uvanlig pris for E34 M5 det der.

Så mangler du bare å slenge på moms og engangsavgift, og ga havner du på ca. 176.000,-

Fåes i Tyskland til samme pris.

Skrevet

Har jo ikke noe å si hva dem koster, da man får tilbake pengene når man selger bilen! Svensken kunne sikkert tenkt seg Norske bilpriser når han skal selge, samme som vi ønsker oss Svenske priser når vi skal kjøpe bil.

Skrevet

Jeg skal uten tvil stemme for EU når det spørsmålet kommer opp igjen.

Men løp å kjøp, parker bilen i varm garasje/låve i 15 år og registrer den som veteran :lol:

Skrevet

Men løp å kjøp, parker bilen i varm garasje/låve i 15 år og registrer den som veteran :lol:

tviler sterkt på at staten norge kan unlate seg de miliardene dem tjener på bil med og slutte med moms og toll.....den dagen tror jeg vi aldri kommer til og oppleve gitt :x

Skrevet

tviler sterkt på at staten norge kan unlate seg de miliardene dem tjener på bil med og slutte med moms og toll.....den dagen tror jeg vi aldri kommer til og oppleve gitt :x

Nei, ting "forsvinner" jo ikke ut i intet selvom norge hadde blitt medlem av EU, men det hadde blitt noen begrensninger.

Skrevet

Nu skal man jo fortfarende betale engangsavgift på bilen i Danmark, er kun Toll og Moms man spare.

Så det vil jo da sige i forhold til nuverende regler her i Norge, ja da blir det kun Momsen.....men men, ei krone her og ei krone der :)

Skrevet
Har jo ikke noe å si hva dem koster, da man får tilbake pengene når man selger bilen! Svensken kunne sikkert tenkt seg Norske bilpriser når han skal selge, samme som vi ønsker oss Svenske priser når vi skal kjøpe bil.

Prosentvis er nok tapet bortimot det samme, men vi taper allikevel mye mer enn svenskene, fordi utgangspunktet er så mye høyere hos oss.

En annen sak er de syke omregistreringsavgiftene her til lands. Helt latterlig.

Skrevet

Artig dette her. I en annen tråd mobbes jeg fordi jeg "bare" byr 40 k for en 1989M5 i Norge som bare er momset inn men dette viser vel bare at mitt pristilbud ikke er urealistisk. Ikke sant admin :D I rest my case som du sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...