garrasjen Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Selges eller byttes i to Framfjører til E30 320-325 Disse fjærene senker ihvertfall 50mm.... Ikke mye brukt, ser ut som nye. Effektanlegg til 320. Med dobble rør bak. Komplett fra manifold og ut. Må hentes i Drammen, sender ikke...
///Thomas Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Er det samme eksos på 320 og 325, doble potter hele veien bakover?? Isåfall er jeg interessert i hvertfall bakerste potta, og kanskje hele også.... pris?? Merke??? bilder??
325icab_88 Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Har du noe bilde av bil med de fjørene montert?
garrasjen Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Lonesome, jeg har et komplett orginal 325 88 anlegg liggende og. .tror forskjellen er at 325 anlegget har lambdasonde og 320 anlegget ikke har det.... Gidder ikke dele anlegget, så det er enten hele eller ikke noe ;D Bilder har jeg ikke, for det sitter på bilen ennå. Er i helt grei stand uten lekkasjer. Fjærene har ikke papirer, og bilen er så lav at eksosklemma subber på fatsdumper. Kan se om jeg tar et bilde (men nå er bilen lastet med jern, så det kan jo gi litt feil intrykk...)
bmwm535i Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 hei hva hadde du tenkt deg for effektanlegget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå