kazynor Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 som topic sier, ønsker jeg å pusle litt med eksosen på min 320 E36. den har jo, somdere sikkert vet, ikke noe særlig lyd, og enkelt endestuss....så lurte på å fjerne kat'en, og ta vekk siste potta og erstatte dette med to grenrør. noen som har erfaring med dette? ødelegger man noe av effekten? blir det grom lyd? og finnes det noen pakkeløsninger fra butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 hadde snarere vurdert et effektanlegg, med tanke på eu-godkjenning og lyd for den del. koster fra vel 3000,- til 7000,- for lyddemperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Det dusier her er vell at du vil fjerne all form for lyddemping å kjøre strakt rør hele veien. Har ikke trua på at det blir bra. Blir vell bare ett i helsikes bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 er det bare katalysator og en potte på disse bilene? trodde de hadde 2 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Ja, trur a det.. Skjekk gsbildeler.no så ser du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå