etnekarlsen Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Har noen en nettside det kan stå greit hvordan en bytter tenningslås på en -92 520 IT? Rattlåsen har låst osv:p
Kjell Z3 Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Så da kan du ikke vri nøkkelen til pos. 1 ?
etnekarlsen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Så da kan du ikke vri nøkkelen til pos. 1 ? Stemme, men klarte å få av ratt låsen nå men vet du om en "handy" nett side om tennings lås bytte?
Kjell Z3 Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Har du fått av rattlåsen har du vel vridd nøkkelen 1 hakk til radioposisjon. Da gjør du følgende : Når du har nøkkelen i radiohakket stikker du inn en strengbit eller noe annet tynt (jeg slipte en passe tykk nål flat i enden) i det lille hullet ved siden av nøkkelen, da kan du dra låsen rett ut. Ved montering av den nye setter du nøkkelen i låsen og setter den i radiohakket (vri ett hakk) deretter kan du stikke låsen inn rett på plass. Litt usikker på om du må stikke noe inn i det lile hullet ved montering, men det ser du. Det er en 2 minutters jobb om du kan få vri nøkkelen i radiohakket.
Mr.Silver Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Noen som vet hvordan jeg skal få ut tennigslåsen når nøkkelen er knekt inne i tenningen?! Sliter noe jævlig her. Får ikke satt nøkkelen i hakk 1. som de snakker om her. Står med rattlås på!
Steffan C Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Noen som vet hvordan jeg skal få ut tennigslåsen når nøkkelen er knekt inne i tenningen?! Sliter noe jævlig her.Får ikke satt nøkkelen i hakk 1. som de snakker om her. Står med rattlås på! Ville nok tatt kontakt med din lokale låsesmed, slik at de kan "fiske" ut nøkkelen, eller få vridd låsen i posisjon 1 sånn du får ut tenningslåsen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå