Bimmerlars Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Ønsker å kjøpe coiloverunderstell til E30. Noen som har noe?
sh0rty^ Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 www.autofx.no Jeg kjøpte d2 coilovers derfra nå, 7990.
Bimmerlars Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Heter de D2-B16? Er det med justerbar topplagring i den prisen? Måtte du levere inn org. fjærbeina dine?
sh0rty^ Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Heter de D2-B16?Er det med justerbar topplagring i den prisen? Måtte du levere inn org. fjærbeina dine? Husker ikke hva de het, står i sortemanget til autofx.no iallefall. Kan legge ved noen bilder som dama har tatt for meg mens jeg er på nordsjøen, hu visste ikke helt hva det var hu skulle ta bildet av, men du får med deg litt av ossen det ser ut. Jeg måtte ikke levere inn orginale fjærbeina iogmed at disse coiloverne går ann å tre nedi de orginale beina du har fra før. De er selvfølgelig med justerbare styrke som kan justeres med en "pinne" på toppen av dempern ( også etter den er påmontert bil ) Du kan også selvfølgelig justere høyden pluss at du kan justere camber på toppen av fjærbeine. Når det gjelder bak så er demper og fjær 2 forskjellige deler, som du ser på bildet, men det følger med en svart "belg" med et gjengeparti slik at du kan justere høyden på bilen også bak. Du kan også justere styrken her på samme måte som foran. Her har du dog ikke mulighet til å justere camber. Syns ikke dette var så gal pris jeg, ikke til å være norsk importør. En kamerat av meg kjører med dette på en nissan 200 sx s14a og det fungerer veldig bra. Gleder meg til å se selv ossen det blir etter jeg kommer hjem fra nordsjøen og få montert det. Håper du fikk en utfyllende og grei forklaring
Bimmerlars Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 Takk for et utfyllende og godt svar! Er først og fremst ute etter komplette, da jeg ikke ønsker å bruke mine fjærbein. Solgte 51mm mine, og har nå 49mm. Men godt å ha flere alternativer! Gi gjerne en tilbakemelding når du får montert det
Bimmerlars Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Noen flere? Er det noen andre steder i Norge som selger? Blir vel å bestille fra Koed om ikke noen andre har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå