mr.goldfinger Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Jeg ønsker kjøpe en pen M5 i teknisk god stand, gjerne ombygd dersom det er gjordt ordentlig. Tenkte meg noe i prisklassen 100-150000 et sted men vurderer selvfølgelig også rimligere biler . Ta kontakt om du har eller vet om en til salgs.
mr.goldfinger Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 fant ikke noe der, eneste en stasjonsvogn og en motor, vil ikke ha stasjonsvogn
mr.goldfinger Skrevet September 2, 2007 Forfatter Skrevet September 2, 2007 ligger noen på autodb, men vil jo ha en bil jeg kan kjøre med en gang med så lav kilometerstand som mulig. På autodb er det en med sinter clutch, en er utolla, en med defekt topp pakning og en som må shimmses motor på. mmmmm skjeptisk... Den med defekt topp pakning er vel den som er mest aktuell av de, vet noen hva det vil koste og fikse det? sinter clutch er vel ikke akkkurat for bykjøring eller? har aldri prøvd selv, noen som vet?
CEJ Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 ligger noen på autodb, men vil jo ha en bil jeg kan kjøre med en gang med så lav kilometerstand som mulig. På autodb er det en med sinter clutch, en er utolla, en med defekt topp pakning og en som må shimmses motor på. mmmmm skjeptisk... Den med defekt topp pakning er vel den som er mest aktuell av de, vet noen hva det vil koste og fikse det? sinter clutch er vel ikke akkkurat for bykjøring eller? har aldri prøvd selv, noen som vet? hadde sinterclutch på en 200sx jeg hadde, må si orginal clutchen var mye bedre å kjøre med..
antiloop Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=58548
Gunnar Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Det er ihvertfall tre av de ombygde på AutoDB som mangler en del M5-deltajer, på tross av at det står komplett ombygd.. To av de mangler hele stylingpakken. PS: Har sendt deg en privat melding.
kikka Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Jeg har en E30 med M5 3.6l motor som jeg vuderer å selge. Kom med bud. Bilder kan sendes på mail
mr.goldfinger Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Ønsker forsatt tilbud på flere biler. Har fått et par bra tilbud jeg vurderer, men ikke noe å tape på og ha flere å velge i.
mr.goldfinger Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Etter litt vurdering og lesing rundt i forumet her. Har jeg kommet frem til at om kjøper en ombygd M5 må den være godkjent ombygd. Så nå er jeg altså ute etter en godkjent ombygd M5 eller en orginal M5, med fornuftig kilometerstand i bra stand. Pris 0- 150000.
antiloop Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... YzpH360822
Steffan C Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10795517&sid=xz3cabYYzpH360822 vil ikke ha stasjonsvogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå