JBL Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 jeg skal bygge om min e36 318is til 325 og har følgende spm: 1. er bremsene og understellet likt på 325 og 318is? enkelt å få godkjent? 2.noen spesielle problemer med montering? 3. motoren kommer fra en 525, er d kun bunnpanna og motorfestene som er forskjell på 3serie og 5serie motorene?
Tommy. S Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 du må bytte til 325 bak aksling med skive bremser. var ikke noe problem når eg bygga om, da var det bolt on. usikker på motorfestene. men motoren skal passe fint inn. når det gjelder godkjenning må du ha alle papirer på stell, motoren skal være nyere en karoseriet.
Tommy. S Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 eneste problemet eg hadde ved montering var tids press og at det var trangt som f når motoren var inne. ikke prøv som meg å beholde pansere på endte opp med bulk pga motor løften og dårlig lys. merk bensinslangene med ka som e tur og retur. og altid pass på lednings nettet.
morten1337 Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Vist det er en bil som er brukt-importert, så bør den værer over 10 år, vist ikke blir det veldig mye ekstra i tollavgift;) vet flere som ikke tenker på dette....
R.E.H Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 318is har jo samme understellet som en 325.. så trenger ikke bytte noe av det..
Tommy. S Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 går det ann å bare bytte akslingen til 325 men beholde selve 316 klokka? den er jo lettere så man får bedre akslerasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå