Gå til innhold

Multifunksjons ratt/kit fra KOED

Anbefalte innlegg

Skrevet

til 3 eiket ratt

noen som har kjøpt og montert dette kittet??

følger alt med? ligger ledningene som skal tilkobles ferdig opptredt i ratt stammen?

hva må jeg gjøre på min bil for å få fartsholderen? er vel neppe plugg and play? på m-54 er det vel elektrisk gass pådrag (ikke gasswire) eller?

har foresten en e-46, 320i fra 2002. men buissnes cd.

KOED:

Multifunktions rat -Eftermontering- -3-eger- www12422 DKK 1.035,00 Køb stk.

Til følgende modeller:

Alle modeller, Fra og med 6/2000 (Med 3-egers rat)

mvh

Roy Inge

Skrevet

knappene til cd spiller funker med en gang, men fartsholderen må du aktivere hos et bmw verksted.

Har et helt nytt og ubrukt sportsratt med multifunskjonsknapper som jeg selger for 2000 hvis du er intressert?

Ser slik ut, men har litt mørkere "list" nederst.

is28.jpg

Skrevet

jeg har montert sånn i bilen min..var veldig plugg and play. følger med alle ledninger og er 3 ledig plugger i kontakta under ratet. 2 ledninger skal bort til lysbrytern også siste ut til styresentralen i motorrommet..er en ledig plugg i kontakta der og.. alt funka uten noe som helst koding hos meg

Skrevet

heisann, takker for svar folkens:) dette hørtes jo meget bra ut:)

men la merke til at dere begge som hadde montert fartsholderen kjørte diesel biler... der er det elektrisk gass pådrag, og ergo koblet fram i motor rommet, hvor befinner den uniten jeg skal koble meg til på? M-54 skal også ha elektrisk gass pådrag tror jeg, så skal vel ikke være noe forskjell?

mvh

Roy Inge

Skrevet

Har lurt på det samme selv. Så om jeg bytter fra min 4 eikers ratt til 3 eiker multifunksjonsratt, så er det bare plug & play? Cruise Control er standard og kan bare aktiveres?

Skrevet

høres bra ut:) takker for svar, får sjekke hos brages bmw da:)

ducky: er ikke alle som har "plug and play" for fartsholder, slik jeg har fått det fortalt vertfall, men for cd spilleren skal det være en ganske grei sak... er muligheter for at du må kode bilen etter koblingen, er vist flere som har sluppet å kode den også...

mvh

Roy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...