weheeE34 Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 noen som har ettermontert forsterker og sub kassen til harman-kardon i sin E-46 som kunne fortalt meg hva jeg trenger av kabel osv? har Bmw buissnes cd spilleren og orginale høytalere (6 stk), og vurderer sterkt å kjøpe sub kassen, diskantene, høytalerne og forsterkeren til hardman-kardon, men lurer veldig på om det er lett eller vanskelig å få dette montert på en skikkelig måte;) alle svar og spekulasjoner tas i mot med stor takk:) Mvh Roy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Har sett litt på dette sjølv. Trur du må ha nytt kabelsett også. Er i alle fall annna delenr på kabelen som er for Harman Kardon. Så må du ha nytt senter konsoll. På dei som har Harmon Kardon, så er det ein eigen knapp på senter konsollet md symbol av ein høytaler. DSP trur eg dette heiter. Er heilt sikkert fult mulig å få til, men vil nokk koste litt penger. Har også hørt ein del som klager på lyden av dette anlegget. Eit langt rimlegare og kanskje bedre alternativ kan være å sette inn ein forsterkar på dei høytalerane du har, samt koble til ein Sub bak. Eg gjorde dette på min forige 320, og det vart faktisk ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå