Eide Skrevet September 2, 2007 Skrevet September 2, 2007 Er ute etter en m5 fanger foran til -97 e39, eventuelt orginal fanger(helst komplett med tåkelys og chrome lister..)
ArildJr Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 har en original fanger jeg.. med taakelys og the works.. er lakkert i fargen som er paa denne bilen.. Er i nordsjoen naa men er hjemme til uka.. saa kan knipse bilde om det er int. det er ikke fangeren paa bildet men en original fanger som sagt.
jolly Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Hvor mye skal du ha for den da. Regner med den ser ok ut...
ArildJr Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 1000 lapp er vel en grei pris... hvis den hentes..ellers pluss frakt.. Den er i hvertfall bra stand...er sikkert litt streinsprut paa den.. har ikke sett saa noeye paa den, da jeg fikk den med naar jeg kjoepte bilen.
Eide Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Foto hadde vert bra. Veit du kva fargen heiter? Kan evt få ein kompis som bur i stavanger til å hente den. Chrome list?
ArildJr Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 kanskje noen andre som kan se hva farge det er... jeg er i nordsjoen naa som sagt saa faar ikke sett... resten av bilen er originalt krom saa skal vel vaere det paa fangeren ogsaa om det skal vaere der originalt... har ikke kasta blikket paa fangeren egentlig..den ligger i garasjen og stoever ned..
Eide Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Har du forsatt fangeren?? Eg er interresert. Ta kontakt så kan me avtale nermere.
ArildJr Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 har fangeren jeg ja.. kom forøvrig hjem fra nordsjøen i går så kan hentes/sees nå.
Eide Skrevet September 10, 2007 Forfatter Skrevet September 10, 2007 Korleis får eg tak i deg? Send meg evt. pm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå