BMWPower Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 4 stk 8.5x18" M Replika felger selges. 225/40-18 Bridgestone dekk. ET 41 Pene felger og bra dekk. Selges 6000kr
botn Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 passer disse felgene på min e34? boltsirkel?
BMWPower Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 passer disse felgene på min e34? boltsirkel? De passer med boltsirkel, men ikke på innpress. Da må du evnt ha spacere på dem.
///Lasse.B Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 passer tilog med på en e36 compac, subber bare litt hvis du har en 140 kilo's kar i bak setet =p han fjompen som solgte bilen min til meg med kliss like felger sa at de var orginale M5 felger...føler meg litt lurt=/ fant ut at de ikke var orginale når jeg dura ned på bmw for å kjøpe nytt sånnt bmw merke i midten av felgen....den passe nemmlig ikke.
BMWPower Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 ok, takk for historien. Men hva har den i salgsannonsen min og gjøre? Disse felgene er replika, det står også i teksten
pusikatta Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 har du ennå felgene? Har du kunnet sende noen bilder av felgene på nært hold? er de kantkjørt eller har noen som helst skade? er pris inkl. frakt?
BMWPower Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 har du ennå felgene? Har du kunnet sende noen bilder av felgene på nært hold? er de kantkjørt eller har noen som helst skade? er pris inkl. frakt? Har felgene ennå ja. Hvis jeg skal sende deg noen bilder, må du nesten gi meg en email adresse Felgene er ikke kantkjørte, skal gå over dem nøye og sjekke etter småhakk. Pris er egentlig eksl.frakt, men vi kan sikkert blli enige om noe.
pusikatta Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 har du ennå felgene? Har du kunnet sende noen bilder av felgene på nært hold? er de kantkjørt eller har noen som helst skade? er pris inkl. frakt? Har felgene ennå ja. Hvis jeg skal sende deg noen bilder, må du nesten gi meg en email adresse Felgene er ikke kantkjørte, skal gå over dem nøye og sjekke etter småhakk. Pris er egentlig eksl.frakt, men vi kan sikkert blli enige om noe. artline39@hotmail.com
pusikatta Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Blir dette å subbe på min e36 sedan? har ikke senk...
AC Schnitzer Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Blir dette å subbe på min e36 sedan? har ikke senk... vil tro det går bra
BMWPower Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Blir dette å subbe på min e36 sedan? har ikke senk... Garantert at dette IKKE subber. Har senket touringen 60mm, og de subber ikke på den
pusikatta Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Har du undersøkt felgene? er meget int. da jeg har kantkjørt litt stygt
BMWPower Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Vært litt hektisk idag, men jeg har klart og tatt bilder Sender dem til deg imorgen, og legger dem også ut her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå