Sevenord Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Morn godtfolk! Mange som skal dit? Eventuelt noen som har plass i bilen på fredagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Trenger en jeg kan sitte på med jeg også, fra Mosseporten og ut til Rudskogen! Helst tilbake igjen også, men hadde vært knall om jeg hadde fått sittet på, iallefall ut. Fredag, lørdag, søndag, gjør ingenting. Utenom på fredag, da kan jeg kun etter ca. 16.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 jeg er rimelig sikker på at jeg drar nedover på fredagen og har ett par plasser ledig. det blir dog baksetet i en e30 men plass er plass men når er det folket skulle hatt skyss isåfall? fint om dere kunne sendt meg pm om dere fortsatt trenger bimmerskyss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Scirre: Flott da, legger deg til på msn når jeg kommer hjem Mulig vi leier oss bil for anledningen, men hadde vært nice å slått flere fluer i en smekk (spare penger, bli kjent med folk og ikke minst sitte på med en flott 325? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 skal opp en tur på søndag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Jeg skal opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Flere som skal? Eventuelt noen som kjører tilbake til Oslo på fredagskvelden/ettermiddagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Dersom man må krype til korset å ta buss, noen som vet enkleste måten? Hvilke plasser ligger i nærheten? Lar det seg gjøre på en ok måte uten å blakke seg med taxi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Lørdags kveld skal jeg opp til rundskogen. Om det er noen som skal ikke har bil og skulle gjerne dratt til rudskog i kveld kan jeg ta på meg en liten kjøre tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Still deg i veikanten med tommelen rett ut og en plakat med BMW-rondellen og "Rudskogen" på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Godt poeng Azeton: Det hadde vært supert det, dersom det skjærer seg på andre vis! Men når har du isåfall mulighet til å kjøre? Vi tenkte å få med oss mest mulig så har tatt oss fra fra 1200 idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Så tidlig får ikke jeg dratt.. Her er det enten kveld eller aldri.Lørdag drar jeg opp ditt og blir til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 Okai, da blir det nesten det samme. Men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Haha, ta bussen til Gatebil? Den var ny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Gatebuss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå