Olaisen Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 Var på eu kontroll i dag, fikk for høy co verdi, max co er vel 4,5% og jeg fikk 5,54%. Noen som har tips på mulige årsaker og eventuelle justeringer som kan gjøres?
D.Toft Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 bytt olje, kondenfjerner i tanken, sett på org luftfilter om du har annet. bytt plugger.. luretriks
Olaisen Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Oljen er netopp skiftet, men skader ikke skifte en gang til da. Plugger er skiftet men har K&Nn Filter på da. Hjelper det med org luftfilter boks? Er 5.4% er unormal høy co?
D.Toft Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 dem som har K&N sier at co ble lavere.. co på en 86 motor skal være 0.7 +- 0.5. kan justeres på LMM.. en umbraco på høyre side, bak, på topp, bak der som slangen til innsug går på en med cat er det max 0.5, ikke justerbar..
Stianvi Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 sjekka at ikke vanntemp sensorn eller noe annet som kan forårsake høyere co er gåent?
Olaisen Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 Skal prøve og justere, men kan jo ikke bare justere på feelingen da, noen spess vei denne skruen skal stille for og senke co? Åssen sjekker jeg om tenp føler er defekt? Har på en følelse at den ikke er helt frisk.
Olaisen Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Kan ikke finne den ubrako skruen dere snakker om på lmm, Min motor er fra -87. Har 2 1/2" eksos fra midt potte og bak, har dette noe og si for co?
turn-in Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Skruen sitter under en blå eller rød plast propp. Få et verksted til å justere for deg, samtidig som de måler CO.
Olaisen Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Fant tak i skruen, justerte litt og sjekket co, kom helt ned til ca 3,74%. Da er det verste problemet borte vekk heldivis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå