Gå til innhold

Montering av ledningsnett til tåkelys fra koed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo,har nettopp kjøpt meg et tåkelyssett fra koed,og har fått montert på

lyktene i framfangeren. Men er det noen som vet om det er veldig vanskelig

og montere på ledningsnettet?.

Skjønner jo en del av hvor ledningene skal monteres,men det er noen ledninger jeg er litt usikre på hvor skal kobles til.

Finnes det ikke noen guide eller slikt til hvordan man skal koble opp ledningsnettet?.

Setter pris på svar :)

Skrevet

jeg har en manual jeg har skrevet ut fra nettet liggende, med bilder og beskrivelse om hvor alt skal. kommer ikke på i farten hvor den ble henta men det var ikke bare bare å få montert de ledningene. du skal via sikringsboks,inn i cupe'n og inn til bryter. må demontere litt under rattet for å få plass til alt. speedo'n må ut for å få inn ei pære bak der om du ikke har små fingre og klarer å lirke til uten å ta ut. må du ut med speedo'n må du av med rattet mest sannsynlig, det måtte ihvertfall jeg da jeg ikke ville gamble på at alt kom helskinnet ut om det ble bryting.

husker ikke hvor lang tid jeg brukte på det der men ble vel en 2-3 timer, en god dose med banning og irritasjon.

men det var greit å lære litt mens man holdt på så noe godt kom det uttav det:)

Skrevet

Hmm,er det virkelig så vanskelig :shock: .

Fikk vite på e-mail at det ikke var så veldig vanskelig,men

må nesten si at det virka ganske avansert :P.

Har lite lyst til og bynne å ta av rattet,ettersom det er airbag å alt mulig

rart :P .Men går det ikke ant å få kobla det på via batteriet eller noe slikt da?.

Har ikke noe særlig bruk for at det skal være ei lyspære som varsler om tåkelysa er på eller ikke. For meg så holder det lenge med at jeg har

en av/på knapp inne i cupe`n

Skrevet

joda, du kan nok koble utenom alt:) men sånn jeg gjorde det ble det som om det var levert slik med bilen. men det blir jeg nok aldri å gjøre igjen:P det var en helvetes jobb for å si det slik. kjøp deg en bryter på biltema eller noe å koble i vei:)

Skrevet

Trur nokk jeg bare prøver og finne en så enkel løsning som mulig,for

og få kobla til tåkelysene.

Har rett og slett ikke tålmodighet til og bynne med slik "prakk" arbeid :P.

Ender bare med at jeg klarer å ødelegge noe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...