benger Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Hvor får jeg tak i helsorte baklykter til e34 ? Har sett på schmiedmann, men er så dyrt. 4000kr Rart ikke koed.dk har disse lyktene? Har vanlige lamper med hvite blink nå, men er en liten sprekk i en av de, så det kommer inn en del vann etter en stund. Hadde det sett bra ut med slike sorte lykter på bilen min? Bilen er helt svart... takknemlig for meninger og synspunkter Noen her inne som vil selge for en litt annen pris, så si gjerne i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 ser bra ut med sorte lykter på E34 ja:) har slike på min hjemmesota men men ser bra ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Jeg har sorte baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Joda kan bli fint med sånne helsorte baklykter Men da må nesten være mørke foran .. værtfall blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Lim sprekken med super lim, funker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå