tinnsoldaten Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Er det noen som vet sikkert om det ikke er en rimeligere erstatnings del fra bosch som er å få tak i ? Artikkelnr? Pris osv Orginal koster 3500,- (pluss moms?) Fant noe på e60.net om at bosch hadde en LMM til BMW og en helt lik en til denne men et artikkelnr lavere eller høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhagen81 Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hei!kan skaffe deg en til 2700,-+mva,bosch nr.0928400529. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 Fant at GS har en til 3532,- det var med moms, den skal være orginal Bosch har en på nr 0281 002 713 som jeg enda ikke har fått pris på. Rhagen81: Finner ikke noe på bosch sine sider med det nr , er nr rett? PS! Har også funnet poster der det er beskevet hvordan en har rengjort luftmasse måleren med spray. CRC har en spray som heter MASS AIR SENSOR CLEANER noen som har vært borti dette ? Har selv brukt elektro rens spray 2 ganger på min måler , stor forskjell første gang jeg renset , andre gang merket jeg ikke så mye , men får frem melding på det når jeg kjører diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 se på ebay....jeg kjøpte orginal og ny lmm til min e46 for 1000 der. koster 3600 på gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå