Dirty Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 faen vettu ble tatt nå ble målt i 103 i 80 sona! fikk 2 prikker. så nå har jeg 4 blaargh har under 1 år igjen av prøvetiden. men vis jeg for 8 prikker ! hvor lenge mister jeg lappen da? takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 6 månder:P Og oppkjøring og teori på nytt. Og sikkert feit bot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Du får vel ikke ekstra bot når du passerer 8 prikker. Får vel bare for den siste forseelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hvis du mister lappen for et eller annet så får du lenger utsettelse pga prikkene, jeg fikk 3 måneder ekstra pga 2 prikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 faen vettu ble tatt nå ble målt i 103 i 80 sona!fikk 2 prikker. så nå har jeg 4 blaargh har under 1 år igjen av prøvetiden. men vis jeg for 8 prikker ! hvor lenge mister jeg lappen da? takk for svar! Shit Hvor ble du tatt? UP eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 men man får jo en ny lapp med 0 prikker på når man mister den gler meg til å få min tilbake om ca 1 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå