BMWtotti Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 I det siste har jeg hørt en klakkelyd fra høyre bakhjul når jeg svinger til høyre. Er spesielt ille om morgenen når bilen har stått ei stund. Har akkurat skiftet hjullager på begge sider bak så kan ikke skjønne hva det kan være. Hører ingenting når jeg kjører rett frrem eller svinger til venstre. Bare en liten antyning til høyresving så kommer lyden. Noen som har noen tips om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 har du bremseskiver? mener du kanskje har slitt bremseklosser på ene siden eller noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 sjekket drivleddene dine? kan være at et er gåent og lager lyd frem til du har kjørt litt og fått varme i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 4, 2007 Share Skrevet September 4, 2007 Hos meg var det en foring, bærebru? Litt usikker på navnet. Sitter på en måte rett under bakdøren. Dvs om du åpner døren bak, ser midt på innstegslisten, så sitter den under der Kjenner/ser den om du ser under bilen.. Stemmer veldig bra med det du beskriver ivertfall. Etterhvert hører du det hele tiden, over humper etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet September 8, 2007 Forfatter Share Skrevet September 8, 2007 Mye mulig at det er noen foringer som begynner å bli slitne! Jekket opp bilen i dag og lå under å så litt, men er det egentlig noe spesielt man skal se etter ved mistanke om slitne foringer? Bilen er også ganske vinglette på veien, akkurat som om den sporer veldig, men har ikke noe overdrevent brede hjul heller... ...kan det være en sammenheng her? Bilen har gått +230000 så litt slitne foringer høres vel ikke helt usansynlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå