Gå til innhold

Renault reklame på bimmers.no!!

bg320
 Share

Anbefalte innlegg

Skal denne siden fortsette å være gratis regner jeg med de betalende annonsørene bestemmer hvilke reklamer som skal vises. De håndplukker nok ikke én og én. Tipper det er sett med flere annonser som kan passe denne målgruppen. F.eks bil. Renault skal jeg være enig i er dårlig match :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er litt varierende bannere oppe her nå, som et forsøksprosjekt. Men Renault skal ikke være lagt inn. Kanskje det var via Auto Motor & Sport-banneren?

Uansett, det blir nok over på mer relevante annonsører igjen i løpet av kort tid, jeg har bare ikke hatt kapasitet til å få lagt opp et skikkelig bannersystem. Det er mange som er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har helt rett, det er en ren Renault-reklame. TradeDoubler gjorde noen grep for å øke inntektene på banneren litt, siden den knapt hadde betalt en dritt på 300.000 visninger.

Nå er det slik at de bannerne som betaler best, dvs. er mest populære, vises oftest. Så dere kan takke dere selv hvis Renault dukker opp ofte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at noen her inne sender mer enn et skjevt blikk på den reklamebanneren uansett. Hvis noen klikker på den er det vel bare for få se noe som noen franskmenn påstår skal være verdt å bruke penger på....syns renault er en gjenganger i avisa når det er folk som har opplevd treg og slett service selv på småfeil (som skal nevnes oppstår på skremmende lav km-stand)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...