BMVW Daniel Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Noen som har peiling på dette ? passer det med en helt vanlig ordinær støtdemper (bilstein sport) som ikkje er beregnet for nivåregulering og koble vekk pumpene og blinde slangene ? eller burda eg brenne penger på nye nivåregulerende dempere ?
Turbo-Knut Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Jeg har bakdempere med nivåregulering, som står på en E32 750 jeg har, fungerer ypperlig! Jeg har ikke bruk for dem selv, fordi bilen ikke kan registreres, import..
BMVW Daniel Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 Hmm høres interesannt ut eneste er at jeg har bilstein sportbakdempere som er beregnet for e32 750 uten nivåregulering liggene (er 750 eg har også ) og lurte på om det kunne være lurt å kansje sette disse på istedenfor nivåreguleringen.. og om det i det hele tatt passer...
Turbo-Knut Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Ja, skjønner. Det går sikkert, men det må modifiseres noe mtp. nivåreg.styringa, å bare plugge slangene er ikke bra. Har hørt litt om detta, men er lenge siden, men jeg kan prøve å få rede på det! Men nå vet du hvertfall om at jeg har gode nivåreg.dempere til salgs. om du finner ut at du vil ha det
BMVW Daniel Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Kommer nok til å koble vekk tilførslene til kompressorne også ja Om eg går for å kjøre uten nivåregulering da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå