Gå til innhold

noen som har prøvd dette adapteret?


Anbefalte innlegg

takker for svar:)

så kjøpte jeg den + en støy fjerner box fra stinger:)

var ganske stor, og ser jo ut som kvalitet igrunnen?...

men der er en sort ledning som går inn og ut fra denne omformeren, som jeg ikke forstår hva skal brukes til, står:

NOTE:

>Black wire on input/output are internally connected

>If switch is set to RCA (OUTput) then BLACK wire termination (ground/no connection) determines whether NEGATIVE outputs ARE COMMON TO GROUND OR TO EACH OTHER

betyr dette at jeg skal bruke den svarte ledningen som jord på begge sider av omformeren??

mvh

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt i topic, lurer på å bruke dette i min bil, men ønsker erfaringer:)

http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=2030

Jeg kjøpte den tidligere i sommer, tok signal fra bakhøytallerledningene , koblet på boksen og inn på forsterker'n som jeg hadde koblet to 10" bass og til nye høytallerer i hattehyllen... Yes tenkte jeg, nå skal det bli godt med litt trøkk i nakken.!! JADA, når jeg startet bilen hørtes det ut som jeg hadde en enorm turbinmotor i bagasjerommet... Kun dynamostøy i bakhøytallerene og null futt i basselementene..!! Ble så forbanna at jeg koblet bakhøytallene direkte til spilleren igjen... Har ikke giddet å prøve på nytt igjen, så hvis du får det til å funke å er jeg evig takknemmelig for litt hjelp... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt i topic, lurer på å bruke dette i min bil, men ønsker erfaringer:)

http://www.bilradiospesialisten.no/prod ... hp?id=2030

Jeg kjøpte den tidligere i sommer, tok signal fra bakhøytallerledningene , koblet på boksen og inn på forsterker'n som jeg hadde koblet to 10" bass og til nye høytallerer i hattehyllen... Yes tenkte jeg, nå skal det bli godt med litt trøkk i nakken.!! JADA, når jeg startet bilen hørtes det ut som jeg hadde en enorm turbinmotor i bagasjerommet... Kun dynamostøy i bakhøytallerene og null futt i basselementene..!! Ble så forbanna at jeg koblet bakhøytallene direkte til spilleren igjen... Har ikke giddet å prøve på nytt igjen, så hvis du får det til å funke å er jeg evig takknemmelig for litt hjelp... :evil:

hei, joda, du skal få en full oppdatering, må bare finne ut av det med den sorte lederen:) har sendt mail til kundeservice hos bilradiospesialisten, har vært helg, så venter fortsatt på svar:)

men jeg kjøpte også et støy filter fra stinger... kansje det hjelper? men er overbevist om at den sorte lederen skal kobles som jord mot ett eller annet, men vil ikke begynne å rote det til å ødlegge noe, derfor skal det være sikkert før det testes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skriver de da i instruksjons boka:

If switch is set to RCA (OUTput) then BLACK wire termination (ground/no connection) determines whether NEGATIVE outputs ARE COMMON TO GROUND OR TO EACH OTHER??

remote til en forsterker skal jo ikke behøve å ha noe som helst med denne omformeren å gjøre, så jeg stiller meg foreløpig litt skeptisk til den teorien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...