Gå til innhold

Film fra BMWCCN Våler

ViBe^
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk slengt ihop en film i hu og hast, idiotisk sang i filmen i starten men :lol: Kvaliteten kunne gjerne ha vært bedre også!

Første gangen jeg kjørte frikjøring, å jammen om jeg skal kjøre meir neste år! Lenge siden jeg har prøvd noke så artigt! Har også funnet ut at jeg har aalt for dårlige bremser. Brudern fikk filmet litt BMWM på forumet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjort noe med motoren din vibe?

Fullstendig orginal :) bortsett fra K&N 57i luftfilter, men det suger jo bare varmluft, så hjelper gjør det ikke

Ble lite imponert, og veldig overrasket da jeg holdt følge med deg på sletter å til slutt kjørte forbi med min 2.5L M20 :P Hehe ;)

Lillebror wenås? Din har grenrør, chip, filter? Og et toppdeksel som gir 20hk? :lol: Skal si m20'en din var frisk ;) M50'en går ikke noe bedre enn en lettere trimmet m20b25 faktisk, er jo bare 20hk forskjell orginalt. Tett før bremsene mine gav opp siste rundene, så jeg slapp deg forbi, var ren tortur for de stakkars skivene mine med å prøve å holde deg bak meg :P fin bil du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Stemmer;)

men du, så du i speilet den ene gangen da jeg holdt på å smelle i rævva di? :P meg med den blå e30? :P hehe det var ikke mer en EN millimeter mAX

Hør den skrenselyden ca. 5:35 ut i filmen.. det var der det skjedde, du låser hjula, først trodde jeg det var lyden av støtfangererene som skrapet i hverandre :)

Var så SIKKER på du kjørte i støtfangeren min, såg først i speilet, ingen bil, såg igjen og jeg såg RETT i grillen på en blå e30!

Dette så virkelig gøy ut:) Så ut som det gikk bra unna her å,bra kjørt:D

Takk for det :) Ja det var virkelig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
hahaha ja jevli konge XD hohoho det var clooooose, tror ikke det var mer enn en millimeter der asså, max 1mm.. det var sick, der trodde det ble inn for vintereren, med en gang:P

Var bortom for å se bilen din ved fleire anledninga på vaaler, Nydlig bil :wink:

Ta godt vare på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ja jevli konge XD hohoho det var clooooose, tror ikke det var mer enn en millimeter der asså, max 1mm.. det var sick, der trodde det ble inn for vintereren, med en gang:P

Du må vel holde e30'n skadefri en stund nå vel.. en så fin bil skal være på veien ikke til retting/lakkering vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...