Ola. Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Er ikke lett å bestemme seg når en har grom bil, men lyst å prøve noe annet samtidig... Vurderer altså salg av bilen min. Les NØYE før en spør Jeg lager annonsen slik jeg selv liker å lese de Bilen: 85` E30 (320) coupe 3.0 286+hk 0-100 ca 5.5sek. Hjulspinn hele veien, så det begrenser tiden mye. 100-0? Nok til å bli kvalm (ref. div passasjerer) Soltak IKKE bur 1120kg med full tank kjøreklar uten sjåfør. EU-ok til desember 2008 motor: -S50B30 M3 motor 286hk+ -Stor bensin pumpe, bosch 910 -2x2.5 rustfritt eksos uten katalysator -E36 M3 radiator -E36 M3 oljekjøler, plassert optimalt bak grill. -Alt er intakt som på E36 M3. Vanos, lambda osv.. -Kan leveres med chip, imot ekstra betaling. Er forhandler for EStuning. Drivverk: -E36 M3 5 trinn girkasse -325 diff 3.63 25% overhalet for 1 år siden -Mcoupe difflokk med kjøleribber og større oljemengde i diff -Sinter clutch -shortshift girspak, omsveiset for høyere stang i kupe med kort vandring -2 ekstra BRA drivaksler mefølger (de på bilen er litt slakke) Styring: -Z3 2.7runder styresnekke (PERFEKT for bane/lek, og er ikke vinglete) -M3 E36 servopumpe Bremser: -330mm bremsekit foran ifra ireland engineering -310mm bremsekit bak fra Ireland engineering -EBC yellow klosser foran -Stålomspunnet slanger -Orginale 325 bremser medfølger Bremser og understell oppsett er kopiert av oppsettet Ireland Engineering bruker i den populære E30spec serien i usa! Understell: -325 fjørben foran/bak 4x100 -Polyurethan foringer i hele understellet -eksenter poly foringer foran -Race stage 3 fjører, eibach, spesialbestilt av Ireland Engineering. -GROVE stabstagkit 25/22mm Ireland Engineering -Forsterket innfestning til stab i både karosseri og fjørbein -Camber justerbare lager foran -Camber og toe-in kit innsveiset i bakstilling -Bilstein dempere rundt om Bremser og understell oppsett er kopiert av oppsettet Ireland Engineering bruker i den populære E30spec serien i usa! Interiør: -Ribbet for vekt.. Har alt liggende, bakseter, mtech stoler og dørtrekk -Subkassefilt til gulvtrekk -Glassfiber stoler, momo rookie -4pkt belter til fører -Sparco semsket ratt, snap off -Shiftlight, lampe på dashbord. Justerbar -Ombygd girspak -Alu dørsider -Ikke stereo.. -Nytt varmeregister i kupevifte, grunnet lekkasje Eksteriør: -Lakkerte orginal fangere -Glassfiber panser med hurtiglåser. -Rustfri E30 finnes vel knapt, men denne har veldig lite rust. -Lakk er ok til bane/lek, men ikke utstilling. -4 stk 7x17" OZ Crono 07` i sort matt.. Halvslitne dekk -4 stk 7x17" Mega wheels i alu farge, så godt som uten dekk.. Bilen har vært brukt på bane to ganger, 10 runder på Lånke, å en hel dag på ACR siden jeg bygde den i vinter/vår.. Alt i understell osv var nytt, så dette har kanskje gått 4-500mil totalt.. Bilen gikk 20min på ACR uten å røre på temperaturnål.. Fungerer VELDIG bra på bane!! Har film av dette om det skulle være intressant. Kjørte lave 1.50 runder på ACR, vel å merke med 0 baneerfaring. Pris: 120000kr. Synes du den er for dyr, så har du ikke råd til slik bil. Prøv å bygg selv, å se hvor mye jeg allerede taper på dette.. Bilder Ring meg på 91549906, eller send PM IKKE SMS!! Har nok sms venner som det er Mvh Ola G Bråten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Lekker lekebil, var det så at denne ikke var godkjent med motoren? eller hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Nei, det er den ikke.. Kun EU ok.. Det er veldig få E30 godkjent med slike motorer i norge Noen er det, men ikke mange.. Men Tuv liker jo seriøse bygg, så den veien er det jo ingen problemer å godkjenne den.. Men det får kjøper ordne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 5, 2007 Forfatter Share Skrevet September 5, 2007 Som en liten tilleggskommentar, så har jeg en forespørsel ifra PerformanceBMW, der de ønsker å komme over til norge å lage reportasje om bilen.. Jeg har sagt at jeg ønsker å lakkere bilen før den skal i no blad, så det har latt vente på seg foreløpig.. Den neste eier kan med andre ord få bilen i engelske PerformanceBMW om han vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 7, 2007 Forfatter Share Skrevet September 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Da er annonsen på autodb og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 fått noe respons..? jeg er litt intr, men må selge 1 bil først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 fått noe respons..?jeg er litt intr, men må selge 1 bil først Er endel som spør, men kun et par som er det jeg definerer intresserte.. Å alle har en bil de skal selge først Er noen som prøver seg på skambud, men det er uintressant.. Jeg taper masse penger på dette uansett, men det får være måte på.. Om det kommer noen som er virkelig intressert i en slik bil, å får være med på en prøvetur, så tenker jeg biler blir solgt ganske fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 hvor ligger sunndal..? jeg må selge den bilen på bildet mitt før jeg har råd til å kjøpe noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 hvor ligger sunndal..?jeg må selge den bilen på bildet mitt før jeg har råd til å kjøpe noe nytt Møre og romsdal.. 7mil imot kysten ifra Oppdal, når du kommer på E6.. Den bilen er vel lett å selge i norge om dagen? Er jo flust av ungdommer som vil ha styla biler med slike dører (Ikke helt min smak, men det virker som det er populært) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Du har PM og bud Og det gjelder til i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 Budene begynner å nærme seg noe realistisk, men vi er ikke helt imål enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 11, 2007 Forfatter Share Skrevet September 11, 2007 Har fått bud på annonsert pris idag, å bilen blir holdt av til han noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da_ Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Du var kun int i peng? Ikke cossie eller cossie vingebil med v8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 SOLGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Det var som søren! Jeg som håpet kjøpern skulle få pengeproblemer og jeg kunne få bilen litt billigere Neia, gratulerer med salget! Tenker kjøpern blir kjempefornøyd med noe som ser ut som en skikkelig grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg