TSL Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 ønsker og kjøpe en ratiator til en e34 525 m automat. haster
glenn.G Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 ønsker og kjøpe en ratiator til en e34 525 m automat.haster jeg har fra 525 automat
TSL Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 supert. den er hel og uten lekasjer? hva skal du for den? jeg kan møte deg på karihaugen el alnabru for avhenting.
glenn.G Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 supert. den er hel og uten lekasjer? hva skal du for den? jeg kan møte deg på karihaugen el alnabru for avhenting. ja den er hell og uten lekkasjer. 600 skal jeg ha. alnabru passer fint å møtes
BoSJo Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Har også en fra -91 M50B25 med automat uten AC, så hvis ikke dope79's passer er dette en mulighet.
sammigun Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Muligens har jeg også liggendes en du kan bruke.... Kan isåfall hentes iÆndal, om du vil...
TSL Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 er det forskjeld på på radiatoren på biler m og uten ac? acn har vel ikke noe med radiatoren og gjøre da ac er et eget system. eller tar jeg feil
BoSJo Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 er det forskjeld på på radiatoren på biler m og uten ac? Tror det faktigst ikke, eneste grund til at jeg skrev det er at min -90 som originalt hadde M20 motor med AC, som jeg nu byggede om til M50 (Uten AC)har en enorm kjøler i forhold til den M50 bil jeg tok motoren fra. Men nu er min M20 bil også importeret fra Saudi Arabien i -91, så det er sikkert pga. det varme klima at bilen er født med stor rediator, kan liksom ikke se at AC pumpe skulle belaste motoren så mye mere at det er nødvendigt med større rediator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå