Olaisen Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Trenger et kryss til rattakslingen min, er en del slakk i det og fikk det påpekt på EU kontroll. Hvem skaffer disse til 325IX E30?
torfinn9990 Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Hva med BMW? Kanskje en ide å prøve de? Ofte så kan ikke slike kryss byttes. Er det låseringer på disse kryssene? Hvis ikke så er det nok enklest å kjøpe ny rattaksel. Ellers så er det jo noen som driver med slikt: Unicardan og et firma til som jeg ikke husker navnet på. Torfinn
Olaisen Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 De kan byttes, Mekonomen skulle ha 2400 kr for et nytt, må da finnes billigere noen plass.
Fliid Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 gsbildeler, koed, bmw, motortechnik. De er da godt kjent blant de fleste innen BMW, har du ikke skjekket disse så syntes jeg du burde starte.
oddis Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Nå vet jeg ikke hvordan det er på iX, men på vanlig E30 er det en gummiforing i dette rattakselleddet.. Som kan skiftes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå