feedon Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 skal bytte stikkaksel på høyre side framme noen som har noen tips eller i det hele tatt veit hvordan jeg burde gå fram.?? sitter akselen festet på noen måte i innerkant?
325ixturbo Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 hei , du tar av hjulet og muttern som e skrudd fast til akslingen så må du av med en skrue el 2 på staget bak skiva du ser det når du begynner så svinger du over rattet og nykker ut akslingen, kan hende den sitter litt
feedon Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 okey hørtes jo greit ut. men de skruene bak på skiva? er de for og holde fast akslingen? på samme måte som det er gjort bak? bare så jeg ikke løsner på feil skruer takk for svar
325ixturbo Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 di 2 skruene er feset til opphenget til hjulet slik at du får vinkla ut dekket visst du skjønner, du ser d når du begynner
feedon Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 okey takk for hjelpen bare for og stille et spørsmål til?? har du peil på hvor stor pipe jeg må ha for og komme til muttern på akselen?? har alt av verktøy på jobben men gidder ikke ta med hele verktøyskapet hjem og kan heller ikke stå der og skru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå