aloebiz.net Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Jeg har polert bil i dag! Etter jeg tok på hardvoks (Autoglym Extra Gloss Protection) og lot det tørke så ble det rått i lufta og det er umulig å få tørka av ordentlig... Er det skadelig å la bilen stå over natta i garasje med stoffet på lakken slik at jeg kan tørke av etter jobben i morgen? (e kl 16)
Gjest Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 ikke skadelig. den du har hatt på blir bare bedre hvor lenger du har den på. når jeg bruker den står den på i 2-3 timer. eneste er at du kanskje må jobbe litt mer med den i morgen
Ad|oS Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Når polishen blir fuktig blir den bare hardere å jobbe med, å mer arbeid å få vekk igjen. Ellers er det egentlig bare bra å la polishen være på en stund før du tar den av
aloebiz.net Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Det ble for sent på kvelden og det ble rått i lufta så det ble jævlig å få av.. altså jeg skal la bilen stå i gaarasjen over natta med polishen på for så å tørke av i morgen når det er tørt igjen
R Andersen Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Jeg pleier alltid å la bilen stå over natten med polish på.
JoCCe Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Har opplevd at noe autoglym dritt ble seigt, å nesten umuli å få av etter ligg får lang dit. Så vaska bilen grundig å gikk over med turtlewax prenium gulle go, nå skal det sies at jeg polerte bilen i sol lys med autoglyen, noe man ikke bør gjøre, men hadde ikke plass i garasjen, å hadde ikke noe bedre å gjøre med bilen.
bmwhans Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 det er ikke skadelig. har en tro på at den virker skikkelig hvis den står litt lenge. men noen ganger blir den litt hard
aloebiz.net Skrevet September 6, 2007 Forfatter Skrevet September 6, 2007 Da har jeg fått av polishen igjen! Extra Gloss Protection er no møkk å få av altså!!! Veldig tidkrevende og tungt!
R Andersen Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 nå skal det sies at jeg polerte bilen i sol lys med autoglyen, noe man ikke bør gjøre, men hadde ikke plass i garasjen, å hadde ikke noe bedre å gjøre med bilen. Det er jo fy-regel nr. 1!! Da er det bedre å vente med å polere bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå