Gå til innhold

Polish på lakken over natta...? Skadelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har polert bil i dag!

Etter jeg tok på hardvoks (Autoglym Extra Gloss Protection) og lot det tørke så ble det rått i lufta og det er umulig å få tørka av ordentlig...

Er det skadelig å la bilen stå over natta i garasje med stoffet på lakken slik at jeg kan tørke av etter jobben i morgen? (e kl 16)

Skrevet

ikke skadelig. den du har hatt på blir bare bedre hvor lenger du har den på. når jeg bruker den står den på i 2-3 timer. eneste er at du kanskje må jobbe litt mer med den i morgen

Skrevet

Når polishen blir fuktig blir den bare hardere å jobbe med, å mer arbeid å få vekk igjen. Ellers er det egentlig bare bra å la polishen være på en stund før du tar den av

Skrevet

Det ble for sent på kvelden og det ble rått i lufta så det ble jævlig å få av.. altså jeg skal la bilen stå i gaarasjen over natta med polishen på for så å tørke av i morgen når det er tørt igjen :)

Skrevet

Har opplevd at noe autoglym dritt ble seigt, å nesten umuli å få av etter ligg får lang dit. Så vaska bilen grundig å gikk over med turtlewax prenium :P gulle go, nå skal det sies at jeg polerte bilen i sol lys med autoglyen, noe man ikke bør gjøre, men hadde ikke plass i garasjen, å hadde ikke noe bedre å gjøre med bilen.

Skrevet
nå skal det sies at jeg polerte bilen i sol lys med autoglyen, noe man ikke bør gjøre, men hadde ikke plass i garasjen, å hadde ikke noe bedre å gjøre med bilen.

Det er jo fy-regel nr. 1!! Da er det bedre å vente med å polere bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...