Dan Skrevet September 24, 2007 Skrevet September 24, 2007 Bakfangeren var ikke helt min smak. Ellers så det jo helt rått ut
Spiritus Sancti Skrevet September 25, 2007 Skrevet September 25, 2007 Kult=) Åssen er det å trekke om seter? Noe en fingernem gutt klarer selv? Hehe
John H Skrevet September 25, 2007 Forfatter Skrevet September 25, 2007 Hehe, bakfangeren er litt "stor" ja..men man venner seg til den Ang. trekking av seter, så er det fullt muligt å gjøre selv, men er greit med litt spesialutstyr slik som denne tanga som de selger på gasolin : http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=32_49&products_id=142 Og så bør man ha noen som kan sy skikkeligt..vi bruker "besta" Eg hadde ikke klart det selv vertfall, men nå er ikke mine sykunnskaper på topp heller da kan man si Tror det blir bra tilslutt iallefall. Noen som har synspunkter om tanklokket?
John H Skrevet September 29, 2007 Forfatter Skrevet September 29, 2007 Da er endelig setene kommet i bil, både bak og framme Ble meget bra! Beklager dårlige bilder, men kommer bedre.. Angeleyes er satt på midlertidigt for å sjekke at lys og angeleyes funker, noe de gjorde Men det glemte eg å ta bilde av Belger er også trukket om, og sannsynligvis blir nok hattehylla trekt om og kanskje de trekkene som er på dørene. Ikke hele dørsidene men trekkene altså..hmm..kanskje hele dørsidene skulle trekkes i samme stoff?? Noen formeninger om dette? Og er det noen som vet hvordan man tar av "trekkene" ?
aUDUN` Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Se her skjer det ting ja =) Kjekt å se noen som faktisk har tid til dette, hehe. Eneste jeg irriterer meg over er m3 sideskjørta og 1.8 motoren som er nedi igjen! hehe, men men =P ikke min bil lenger. Lykke til videre da
John H Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Hehe, Jepp..skjer da litt. 325 motoren hadde nok kommet oppi, hvis vi hadde hatt en plass å stå, men der pusses det opp nåtildags så det går ikke. Men hadde vært morro å hatt den nedi Fikk forrseten styrekula her om dagen også Holder på med litt tilpassing av midtkonsollen, er jammen trangt med de setene..men interiøret syns vi ble meget bra! Er vertfall noe ikke alle andre har
John H Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Ikke så gærn mye egentlig, var vel ca 3500kr for begge framstolenemed understell og frakt og stoffet som vi kjøpte kostet vel ca 125kr meteren? mener vi betalte vel 500kr for 4 meter.. Syns det er råstiligt med slikt stoff eg da.. Det skal sies at det er ikke bare bare å sette inn stolene..
mrbatnes Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 syns det ble ganske bra jeg og er ikke spesiell fan av sånne sports stoler som du har søtte inn framme, men det passer vel til looken du skal ha på bilen skal du kle dørsidene med stoff og? hvor kjøpte du stoffet?
John H Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 Skal antagligvis kle dørsidene også ja, usikker om det blir hele eller kun tøybiten. Fikk den lokale stoff bua til å kjøpe inn stoff til oss, men pass på så du ikke må betale for en hel rull 10m? hvis det må spesialbestilles..
John H Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Skrevet Januar 31, 2008 Hmm, her var det lenge siden noe var oppdatert kan en si! Det som har skjedd her i mellomtida er at det har blitt kjøpt inn en delebil. Siden det var en god del ting og tang, mest småting som manglet. Det meste er på plass nå, det som står igjen er : eksosen, Servopumpeslangene skal byttes og bilen skal lakkes. Fargevalget falt faktisk på den orginale fargen som er på bilen, Atlantisblau. Bakfangeren er tatt av! Skal ha på orginal med m3 diffuser istedenfor, blir finere det..Så viss noen vil kjøpe den andre så kom med et bud, den går billigt Baklysa som er på bildene er bytta ut med m3 lykter, ble også mye penere, syns vi Inni bilen så er det satt inn svarte dørsider istedenfor de grå, og lister og slikt er også svart nå. Hattehylla holder vi på å bygge om til 2 hull til 6*9 høyttalere og så skal den trekkes i likt stoff som setene. Konsollen rundt girstanga, er nesten ferdi, den også trekt i samme stoff som setene. Girkula blir en org. m3 girkule, den typen som har belgen fast i kula med lys i. Blir pent Ellers er alle deksler og alt slikt på plass i motorrommet, så begynner å minke etterhvert..men ting tar tid Slik ser den vel ut nå, uten bakfangeren da.. Kommer bilder av konsoll trrekkinga..
John H Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Da er konsollen trekt om, er ganske kult med slikt tøy altså Det er limt på forresten.
John H Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Ja, er litt stiligt, noe som ikke mangen andre har Ikke vanskeligt i det hele tatt, og heller ikke dyrt, vi bruker fortsatt stoff som vi har igjen eeter trekkinga av baksetene, og det betalte vi vel en 4-500kr for + 130 kr for 3M limet da..hehe Men det bruker vi jo også på hattehylla som vi skal begynne på.
John H Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Da har vi trekt om hattehylla i semsket den også..Hehe, vi liker det Ble lekkert, og så er dette enkelt! Slik ser den ut inni akkurat nå..ikke helt ferdi med midtkonsollen enda..står og lurer på om vi skal hive inn et armlen også? Hattehylla ferdi trekt, høttalergrillene er også på, ble kjempefint.. Et lite utvendig av fronten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå